2013. november 5., kedd

Októberi szerzemények

Mindig élvezem mások beszerzős bejegyzéseit olvasni. Bár én nem veszek annyi könyvet, hogy érdemes legyen írni róla, az október kivételnek bizonyult. Összesen öt könyvet vettem.


A bal felső sarokban Mike Carey Tommy Taylor and the Bogus Identity című képregénye van. A The unwritten sorozat első része. Már elolvastam, nagyon tetszett. 
Mellette van Sugar Jamison debütáló regénye, a Dangerous curves ahead. Még Angi linkelt be egy részletet belőle, akkor eldöntöttem, hogy nekem ezt olvasnom kell. 
Az alsó sarokban van Susan Ee könyve, az Angelfall, ami nemsokára magyarul is megjelenik A bukás címmel (Könyvmolyképző, nov. 15.). Egyik ismerősöm áradozott róla, remélem, beváltja a hozzá fűzött reményeket.
Közepén van Maria Semple könyve, a Where'd you go, Bernadette. Magyarul már megjelent Hová tűntél, Bernadette? címmel (Maxim).
A legutolsó Hugh Howey-tól a Wool, ami magyarul A siló címet kapta (Könyvmolyképző).

2 megjegyzés: