2014. április 11., péntek

Februári/márciusi szerzemények


Úgy gondoltam, egybeveszem a két hónapot, mivel mindegyikben csak egy könyv lett az enyém.
Februárban vettem meg Dan Krokos: False sight című könyvét (magyarul Hamis valóság címen jelent meg). Már el is kezdtem, ez is olyan gyors ütemű, mind az elődje, de egy-két dolog furcsa. Ennek ellenére még mindig tetszik, de közel sem annyira, mint az első.
A másik könyv Jessica Brockmole: Levelek Skye szigetéről. Már nagyon sok jót hallottam róla, de szinte biztos vagyok benne, hogy nem fogok csalódni.
Egyébként nem tudom, mi van velem, nem szoktam én ennyit vásárolni... Nem a mostani vételekre gondolok, hanem az évi szerzeményekre, eddig kilenc könyvet vettem, pedig még csak április eleje van... És úgy érzem, nem fog javulni a helyzet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése