2014. május 2., péntek

Áprilisi szerzemények


Áprilisban összesen hat könyvet vettem. Már csak azért is meglepő, mert januárban vettem ötöt és azt gondoltam, annál többet úgysem fogok venni. Viszont az angol könyvek pár százasba kerültek, nem tudtam őket otthagyni. :)
Az egyik angol könyv David Levithan: Boy meets boy című könyve. Az író könyveiről jókat hallottam, remélem, nem fogok csalódni.
A másik Jojo Moyestól a The girl you left behind, ami magyarul Akit elhagytál címen jelent meg. Ő is egy olyan író, akinek a könyveit sokan dicsérik, bizakodva állok neki.
Saskia Sarginson regénye, az Ikrek legfőképpen az ikrek kapcsolatának az ábrázolása miatt érdekel, ugyanis nekem is van egy ikertestvérem (igaz, mi kétpetéjűek vagyunk, nem egy).
David Benioff könyve, a Tolvajok tele a második világháborúban játszódik, amiről szívesen olvasok.
Beszereztem még az Egy kutya négy életét és a Skelliget (David Almond).

3 megjegyzés:

  1. De jó, ezeket az angol nyelvűeket hol szerezted?
    Az Ikrek engem is érdekel, bár szerintem majd könyvtárból... A Tolvajok telén meg még vacillálok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bookline oldalán egyes angol könyveket a Bástya antikvárium szállítja, ami a gimibe is szállít, ahova járok. Általában 400 Ft-ért tudok könyveket venni, ezeket is annyiért vettem. Most sok könyv van akcióban, itt a link: http://bookline.hu/sortlist/sortlist.action?id=16892
      Az Ikrekről még nem tudok nyilatkozni, de a Tolvajok tele eddig tetszik, jól van megírva.

      Törlés
  2. Az ikrekre kíváncsi leszek, hogy mit mondasz majd róla, ha olvastad :) A többiről nem hallottam...

    VálaszTörlés