2014. augusztus 3., vasárnap

Júliusi zárás

Ezeket olvastam 



Ebben a hónapban főleg a The saga of Larten Crepsley sorozatot  olvastam, amit imádtam. Tele volt akcióval, régi karakterekkel nosztalgiáztam, ráadásul olyan csavarok voltak benne, amikre egyáltalán nem számítottam. Remek részek voltak (egy még vissza van), ilyennek kell lennie egy előzménysorozatnak. 
Olvastam még Kiera Casstól is A herceget, ami kellemes meglepetés volt.

Most olvasom


Fabio Volo első könyvét, a Járok egyet kezdtem el, emellett Rowling álnéven írt regényét, a Kakukkszót, ami nagyon jó, Cormorant imádom. 

Új tagok a polcon


Először úgy gondoltam, hogy csak a Palace of the damned könyvet fogom megvenni júliusban, de aztán megláttam az Álom és valóság és A hajnalra várva köteteket a postán 800 Ft/darab áron, ami a vicc kategória, rögtön jöttek is velem. Így már teljes a Tündérkrónikák sorozatom, éljen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése