2015. március 10., kedd

Februári zárás

Olvasások


Végre el tudtam olvasni egy sorozatom utolsó részét (Brothers to the death); befejeztem a Nyugalom tengerét, ami sokkal jobban tetszett, mint amire számítottam. Nem szoktam ilyen témájú könyveket olvasni, az NA könyvek sem a kedvenceim, de ennél a könyvnél megvan az egyensúly. Hogy feldobjam a hangulatomat, elolvastam Jen Campbell második regényét is. Az írónő egy antikváriumban dolgozik, az eltelt évek alatt összegyűlt vicces sztorikat, kérdéseket osztja meg a könyvében. Mindig meglepődöm, milyen dolgokat nem képesek kérdezni egyesek... Valaki egyszer krikettezni (!) akart a boltban... :D Volt egy kislány, aki egy könyvben akart elbújni, mert az anyja szerint a könyvekben könnyen el lehet veszni/merülni. Ez például kifejezetten aranyos. :)
Más példa:

"Vásárló: Nem szeretem az életrajzokat. A főszereplő majdnem mindig meghal a végén. Olyan kiszámítható! "

A február - magánéleti szempontból - nagyon nehéz volt számomra (és egy darabig így is lesz, úgy érzem). Másfél hétig nem is volt kedvem semmihez, még olvasni se, de azóta kezdek visszatérni a rendes kerékvágásba. Elnézve a többiek bejegyzéseit, látom, nemcsak nekem volt nehéz a február. Remélem, a március a szép idő mellett jobb dolgokat is hoz...

Beszerzések



Csak egy könyvet vettem: a Selyemhernyót, amire már hónapok óta várok. Már elkezdtem olvasni, eddig hozza a megszokott színvonalat. Jó újra Cormoranról és Robinról olvasni. Azért is érdekel ez a kötet, mert az írókról is szól (már ezzel kapcsolatban is volt pár elejtett félmondat); kíváncsi vagyok, milyen szempontból közelíti meg Rowling a témát.

3 megjegyzés:

  1. Az ilyen rossz helyzetekben érdemes olyan könyveket olvasni, amik megerősítenek abban, hogy igenis ki lehet mászni mindenből. Most nemcsak a Néma üvöltésre gondolok, hanem Jeanette Wintersontól a Miért lennél boldog, ha lehetsz normálisra?-ra vagy Mario Vargas Llosától az Édenkert a sarkon túlra - nekem sokat segítettek. És tudod: csak pozitívan! ;)

    VálaszTörlés
  2. Ó, ügyes voltál, csak egy könyv, de az biztos megérte. :) Ezek a könyvtáros-könyvesboltos vicces dolgok engem is érdekelnek, tényleg elképesztő néha hogy miket mondanak, gondolnak az emberek, milyen elvárásaik vannak... nem csak könyvesboltban...
    Kitartás! Minden jobb lesz, idővel..

    VálaszTörlés
  3. Andiamo: Winterson könyvét olvastam, szerettem. :) A másikról még nem hallottam, utánanéztem, érdekesnek tűnik.

    PuPilla: Igen, eddig nagyon tetszik. :) Imádom, ahogy Rowling ír, olyan pontosan ábrázol jellemeket...
    Olvasd el Campbell könyveit, pár órás kikapcsolódásra tökéletes. Bár néha fogtam a fejem egy-két kérdés láttán.
    Köszi, igyekszem.

    VálaszTörlés